Skandinaviens ledande arrangör av konferens i fjällen
Åre

Fjällkonferens

Använd vårt vackra fjäll, sjön eller byn som konferenslokal

Vi är  övertygade om att en inspirerande miljö ger mer energi, där vi blir både kreativa och effektiva. Så prova på att ta med er konferensen ut, förutom frisk luft så sparar ni också pengar på att inte hyra en dyr konferenslokal. 

Använd berget, byn och sjön som era konferenslokaler, jobba med grupparbeten under tiden ni går på en tur. Ta årets siffror när ni njuter av sol och gofika - garanterat  uppskattat hos alla. 

Det finns många varianter - hör av dig till Åretjejerna så hjälper de dig vidare

Detta ingår

  • Boende i centrala Åre
  • Frukost med Fjällenergi tre dagar 
  • Tre luncher på fjället
  • Tre middagar med tema fjäll och jämtländska råvaror
  • Konferensmaterial till fjällokalen
  • Din personliga projektledare från Fjällkonferens finns före, under och efter er konferens i Åre

Konferenspaket enligt ovan: 2 850 SEK/person

Alla priser är exklusive moms och dryck till middagar. Priset är beräknat på 16 personer och kan förändras något vid fler eller färre deltagare.

Förfrågan
Bild på gäng på stranden vid Ottsjön med utsikt över Ottfjället
Bild på vandring med många i grupp
Bild på tre personer som cyklar cross country konferensaktivitet
Bild på kajakpaddling i Åre
Bild på några cyklister på pilgrimsleden i Åre
Bild på tre personer som cyklar på led med ledkryss
Bild på känga vid vandring
Bild på matlagning över öppen eld utomhus under barmark
Bild på Tännforsen vattenfall under solig sommardag
Bild på gäng som går på turskidor
Bild på salladstallrik
Konferensgäng som hänger i backen
Bild på konferensdeltagare vid möte
Bild på två som tävlar vid starten, skidåkning
Bild på tre personer som går på snöskor
Bild på någon som åker turskidor i Trillevallen

Vi kan garantera
en lyckad konferens

Förfrågan
Hej!
Jag heter Caroline och jag hjälper dig gärna att pussla ihop din konferens

Vi kan garantera
en lyckad konferens

Förfrågan
Hej!
Jag heter Caroline och jag hjälper dig gärna att pussla ihop din konferens